onsdag den 10. januar 2007

Perspektiv

Set i perspektiv har det været en stor oplevelse, at begive sig ud i Vadehavet. At det også skulle blive en enorm udfordring havde jeg forventet, men ikke med så megen hård og kontant modstand fra naturens side. Jeg ville gerne være noget længere - til vejs ende - men det er også vigtigt med den gode oplevelse. Jeg overvejede et splitsekund at fortsætte alene. Men udover at jeg ville stå med for meget forkert udstyr til en solo tur, så ville jeg aldrig kunne nyde det på samme måde, hvis ikke Ane også fik en god oplevelse. Ane har vist sig som en super rejsemakker! Mine grænser ligger sikkert en del højere end Ælling's. Men hun er lavet af noget særligt stof, og har vist at viljen ikke mangler når det gælder. Jeg er sikker på at vores fortsatte rejse sammen vil give mange flere oplevelser, og det glæder mig mere end andet at jeg har nogen at dele dem med. Når jeg er vendt sikkert hjem til Kbh. vil jeg uddybe oplevelserne i Vadehavet. Vestkysten eller 'Danmark Rundt' i vinterhalvåret? Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre med lidt held, planlægning, tid, vilje og godt humør. Derfor tror jeg også det bliver til et gensyn - det kan være at der er flere derude som er friske på at tage udfordringen op ;) Peter

Ingen kommentarer: