torsdag den 18. januar 2007

Lyden fra vindmøllerne

Med lyden fra vindmøller i baggrunden, ligger vi nu i teltet. I mørket fandt vi frem til vores lejrplads efter 18km roning. Ane har lagt sig til ro og jeg har også en rigtig god træthedsfornemmelse i kroppen, selvom det ikke var nogen lang tur idag. I morgen har vi 15km til Hals, hvorfra det går mod syd. Men vi skulle også gerne nå nogle gode km ned af kysten, efter at det endnu engang skulle blæse kraftigt op fra vest, lørdag. Og nu må I have mig undskyldt, for nu er det min tur til at krybe helt ned i soveposen - Peter :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes, at det er fantastisk gået at være ude på og ved vandet i regn og blæst. Jeg tænker at det at være i og med naturen på den måde, giver en særlig styrke.
Men vådt tøj og udstyr, det er ikke sjovt.
Kærlig omsorg fra Ellen

Anonym sagde ...

Følger stadig med spænding og beundring jeres tur.
Håber i snart må få nogle dage med tørvejr, fugt over det hele er ikke rart i længden. Desværre lover vejrudsigten ikke sol og plusgrader.

Med venlig hilsen
Lars Gram