lørdag den 13. januar 2007

Igang igen

I dag har været en særdeles vigtig dag! Jeg var overrasket over at mærke hvordan turens første 3 udfordrende dage havde sat sig i kroppen som en stor uro og manglende selvtillid. Det tog adskillige kilometer i stille medvind før jeg igen begyndte at føle mig tilpas i kajakken. Vi så en sæl igen idag. Her er masser af dyreliv og i det hele taget særdeles dejligt. Det mørke Jylland er slet ikke så mørkt endda og jeg glæder mig til turen gennem Limfjorden og til Ålborg, hvor jeg ikke har været før. Og til Peters små fif og vejledninger i ekspeditionsliv. Det er heldigt, at han er så fantastisk tålmodig:-). -Ane

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt for jer at i er igang igen - Jeg håber, at i snart må få noget ordentligt vejr.
Axel

René Seindal sagde ...

Ane, det kan godt være at det er lidt svært nu, men så tænk på at når I kommer hjem så er du pludselig den garvede erfarne havkajak-roer der kan vejlede og undervise os andre.

René

Anonym sagde ...

Pas nu godt på jer selv. Det er bestemt ikke hverken vand eller storm, der mangler pt. ved Limfjorden. Håber vejret bliver bedre.

Annette B.

Anonym sagde ...

Det skal nok gå, Ane. Jeg er stolt af dig.
Jeg er begyndt at bede aftenbøn, og I er begge to med + en masse andre, når jeg nu er i gang.:)
Inger