torsdag den 11. januar 2007

Klar til nye eventyr

Selverkendelse er en svær ting, men turens første 3 dage har lært mig en masse om mine egne begrænsninger. Jeg er ked af at stoppe Peter i hans mål om at ro rundt om Danmark, men Vestkysten ville blive et langt mareridt og med den megen vind, med livet som indsats. Peter tager det rigtig pænt og hvis han er skuffet, lader han mig ikke mærke det. Jeg er skuffet over at måtte opgive mit mål, men også utroligt glad for den megen hjælp vi har fået, der nu gør at vi kan fortsætte eventyret og oplevelserne under mere sikre forhold. -Ane

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Ane
Jeg bliver helt stolt af dig. Jeg er glad for at du er i stand til at lytte til dig egen krop og sige fra når den siger stop. Det er noget af det vigtigste at kunne i denne verden.

Knus og kram fra mig

Liv

Anonym sagde ...

Hej

Det er ikke værd at risikere live for. Var selv et smut ved vesterhavet mellem jul og nytår, bølgerne var mega store og jeg tror ikke at det muligt at padle hele vejen op langs vestkysten i sådan et vejr. Håber i får en fortsat god tur.

Herbie

Anonym sagde ...

Hej Ane og Peter

Det glæder mig, at I fortsætter eventyret sammen. Der er også spændende udfordringer i den nye ruteplan.

Kærlige tanker til jer fra Ellen

Anette Kjær Larsen sagde ...

Kæmpe kram, ælling : )